Webansøgning

Webportalen giver bl.a. adgang for ansøgere.

Når en ansøger har oprettet sig online i systemet vil efterfølgende adgang bliver kontrolleret ved brugerens e-mailadresse, password, samt en ekstrakode.

Ansøgeren kan rette sine stamoplysninger samt oprette nye ansøgninger. Fra liste over ansøgningerne, bliver ansøgeren guidet gennem en række skærmbilleder, som færdiggør udfyldelsen af den komplette ansøgning.

Udfyldelsen bliver valideret op mod fondens krav på det aktuelle formål som ansøges. Ansøgeren bliver, afhængig af opsætningen af ansøgningsformålet, guidet gennem en række skærmbilleder f.eks.:

  • checkAnsøgningstype (valg af ansøgningsformål)
  • checkFormålsbeskrivelse (formålet med ansøgningen)
  • checkOplysninger om evt. udlandsophold
  • checkBudget (indtægter og udgifter)
  • checkDokumentation (upload af krævede og evt. egne dokumenter)
  • checkKarakterer
  • checkEndelig indsendelsen, når alle skærmbilleder er korrekt udfyldt

Under udfyldelsen bliver ansøgeren løbende gjort opmærksom på eventuelle mangler. Når et menupunkt er korrekt udfyldt, bliver menupunktet markeret med grønt hak, så ansøgeren nemt kan overskue, om og hvor der mangler oplysninger.

Eksterne interessenter

Web portalen giver bl.a. adgang for eksterne interessenter, institutioner og organisationer.

Når en interessent er oprettet i systemet af fondens administrator vil interessenten efterfølgende kunne logge sig på systemet. Adgangen bliver kontrolleret af institutionsnavn og password, samt en ekstrakode.

Interessenten får herefter præsenteret en oversigt over sine gruppeansøgninger, og kan herfra vælge hvilken gruppe, der ønskes vurderet og prioriteret. Denne prioritering kan fonden herefter se og færdigbehandle i systemets administrationsdel.

Har du spørgsmål til OnlineLegat?

Kontakt os

Peter Olufsen

smartphone+45 2524 4999

mailE-mail

Bliv ringet op

Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig {gdpr1}
keyboard_arrow_up
Loading...